Wednesday 10 August 2011

Jom, Chillax! - Part 2

     Assalamualaikum.. Bagi mereka yang baru mengikuti, kunjung dulu ke Jom, Chillax! bahagian pertama. Jika dalam bahagian pertama Warkahsiber berkongsi tips "chillax" "refresh your visual" untuk para pekerja juga pelajar, kali ini, kita tengok tips "chillax" yang kedua pula.
     Setelah badan kita beroperasi keras untuk menyiapkan segala tugasan harian, ambil masa anda untuk "chillax".  Caranya dengan mengimbau kembali kenangan-kenangan dulu yang mengusik hati. Kalau ingat masa depan kang makin serabut, "better" ingat memori-memori manis yang lalu. Senang cerita kenangan retro lah. Kali ini Jom, Chillax! akan membawa anda "mengembara" ke masa lalu. Jom kita "chillax"!

"Detergent" dulu-dulu..
"Famous" tau masa dulu dapur macam ni..
Chantek kasut..
Suka fesyen rambut tu..
Siapa ada panau, dapatkan ini..
Kat rumah ada satu..
Siapa dulu minum Dumex, angkat tangan..

                                                              Sabun Fab..
                   Klik logo Youtube, dan "Watch on Youtube" untuk elak muzik latar blog.

     Ha, dah "chillax"? Ada yang tersenyum-senyum, teringat pernah ada barang-barang ni dulu. Bagi generasi baru , lain benar kan iklan dulu-dulu. Andai "tension" di tempat kerja mahupun hilang konsentrasi ketika studi, "chillax" dengan "bring back happy memory". Sandarkan pada kenangan (bak lagu Siti Sarah dan Jamal) untuk kembalikan keceriaan dan ketenangan anda. Tatkala hati ceria, produktiviti bakal berganda, terserlah kehebatan anda. Jom "chillax", jom jadi hebat!.

Hutsle up and be GREAT!
Salam trasnformasi daripada,

1 comments:

Anonymous said...

dapur tu wujud lagi kat rumah...tukar dapur moden pun last2 sumer rosak jadi beralihler kembali ke dapur nostalgia nie...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More