Sunday 26 February 2012

Nota Sukses: Sains Tingkatan 1, Cell As A Unit Of Life

     Assalamualaikum..Khas buat para pelajar, kini WS memperkenalkan segmen baru dalam Laman Motivasi #1 Anda, iaitu segmen Nota Sukses. Nota Sukses bakal membantu para pelajar dari segi memudahkan memori dalam pelajaran. Caranya? Tajuk-tajuk tertentu akan dipilih WS ataupun berdasarkan permintaan untuk ditukarkan ke dalam bentuk yang lebih mudah diingati. Kini, bolehlah anda mengumpul nota-nota mudah ingat untuk membantu anda dalam pelajaran.

     Untuk segmen perdana Nota Sukses, WS akan berkongsi teknik memori untuk tajuk Cell As A Unit Of Life, Bab 2 Sains Tingkatan Satu. Dalam bab ini, ada 5 jenis sel utama dalam tubuh badan yang perlu difahami oleh para pelajar. Ada 5, banyaknye! Taklah, senang je nak ingat kesemua 5 jenis sel tu..


     Senangkan? Ingat BEENS, ingat sel manusia. Nantikan pula Nota Sukses dalam post yang berikutnya dengan tajuk dan subjek yang berbeza. Semoga lebih sukses dengan Nota Sukses! All the best!

Hustle up and Be GREAT!
Salam transformasi daripada,
*Tawaran Hebat! Anda juga mampu melakukan seperti di atas. Inginkan kreativiti dan inovasi dalam pembelajaran? Transformasikan skil belajar anda dengan program GEMPAK! Belajar kendalian WS. Inilah program yang menukarkan gaya dan teknik belajar daripada biasa-biasa kepada yang lebih GEMPAK! Ingat, belajar GEMPAK!, result GEMPAK! Untuk maklumat lanjut, klik GEMPAK! Belajar

1 comments:

tunz said...

tq for sharing

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More